Як діють таблетки для переривання вагітності? [MinuteEarth]

  • Жарияланды 4 ай бұрын

    Цікава наукаЦікава наука
    Жазылушы: 245 М.

    Чи справді вагітність можна перервати медикаментозним способом? І чи дійсно такі препарати небезпечні для здоров’я жінки? Дізнайтеся з відео від MinuteEarth.
    ✅Текст читала: Мар’яна Янкевич | Mariam Blog
    ✅Переклад, редагування: Марина Коток, Леся Івашкевич.
    ✅Субтитрування, монтаж: Віталій Шевчук
    ❕Підтримайте "Цікаву науку" на www.patreon.com/join/CikavaNauka або
    💳 Приватбанк: 5168 7451 0521 3422
    💳 Монобанк: 4441 1144 1301 1642 (Віталій Шевчук)
    #SciTube #ЦікаваНаука #WatchUA
    © Оригінальне відео: • How Do Abortion P...
    © Канал MinuteEarth: / minuteearth
    © MinuteEarth is produced by Neptune Studios LLC
    Resources:
    WHO Guidelines:
    apps.who.int/iris/bitstream/h...
    Kaiser Family Foundation Factsheet:
    www.kff.org/womens-health-pol...
    Planned Parenthood Factsheet:
    www.plannedparenthood.org/lea...
    Abortion Pill Info from SASS:
    www.reprolegalhelpline.org/

Omtrendo +29
Omtrendo

Важливо про це говорити, адже тема дуже маловідома і в умовах коли необхідно мати медичну підтримку, її може не бути. Хай це просто буде відомим в ніколи не знадобиться нашим жінкам

4 ай бұрын
Максим Фесенко +2
Максим Фесенко

А дітям це потрібно?

3 ай бұрын
Booty Bee +18
Booty Bee

Оо, дуже нерозкрита тема. Дякую!

4 ай бұрын
D Ɑ +33
D Ɑ

в таких відео все ж таки слід наголошувати на необхідності консультації з лікарем

4 ай бұрын
#крымреалии +1
#крымреалии

Спочатку жінку дивиться гінеколог, підтверджує наявність вагітності, сам може видати(за гроші і не малі) жінці пігулки або видати рецепт. Після прийому через декілька днів знову потрібно йти до гінеколога, щоб перевірити чи все добре пройшло. PS: з особистого досвіду.

2 ай бұрын
Наташа Григоренко
Наташа Григоренко

Я надіюсь, що цих таблеток немає у вільному доступі

2 ай бұрын
Яна Мосейчук +4
Яна Мосейчук

Дякую!! Дуже важлива інформація 👍

3 ай бұрын
Бей-Бей Москалей +304
Бей-Бей Москалей

Шкода що матір путіна не вживала таких препаратів у січні-лютому 1952 року :(

4 ай бұрын
Михайло Ільницький
Михайло Ільницький

@Vlad Bojkiv Ми цього знати не могли б.

Ай бұрын
Влад Громадский
Влад Громадский

шкода що всі росіяни не вжили отруту

2 ай бұрын
Андрій Н
Андрій Н

@Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader Що? Це до чого?

3 ай бұрын
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader

ШКОДА, ЩО ТИ БОТОФЕРМА. КРАЩЕ Б ВСІ БАГАТІЇ ТА ТАКІ ЇХНІ ЦУЦИКИ, ЯК ТИ НЕ НАРОДИЛИСЬ. БЕЗ КАПІТАЛІСТІВ СВІТ БУВ БИ КРАЩИМ.

3 ай бұрын
Олександр Жиденко
Олександр Жиденко

@Андрій Н Я думаю, будь-хто, хто вміє читати, зможе знайти мої аргументи. А те, що ви сприймаєте як образи, — лише моя оцінка вашої реакції на мої аргументи. Більше мені додати нічого. Можете вважати, що я злився — на здоровʼя. :)

4 ай бұрын
Alex Quick +7
Alex Quick

цікаво. дякую! вподобайка! 👍

4 ай бұрын
Valentyna DM +6
Valentyna DM

Дякую за цікаву інформацію!

4 ай бұрын
Max Us +2
Max Us

Доброго дня, дякую за Вашу працю!

4 ай бұрын
Олександр +4
Олександр

Дякую за дуже цікаве відео!

4 ай бұрын
Михайло Дуда +3
Михайло Дуда

Дякую Вам за цікаве відео.

4 ай бұрын
Наталія Поленчук +2
Наталія Поленчук

найкращий канал готуюсь з вами до екзамену

3 ай бұрын
Катя Полоз +25
Катя Полоз

Дякую за таке інформативне відео 💙💛 Та за просвітницьку діяльність, адже важливо знати всі аспекти і тверезо приймати рішення

4 ай бұрын
Букер Де Витт
Букер Де Витт

🤗🤗🤗

3 ай бұрын
Olena K. +21
Olena K.

Дякую за озвучку. Просвітництво в нашому печерному суспільстві - це дуже важлива місія.

4 ай бұрын
simonnnna +3
simonnnna

Дякую за відео

4 ай бұрын
Даніла +6
Даніла

А якщо викидня не станеться за час приймання, то ембріон буде розвиватися гірше ніж повинен був?

4 ай бұрын
Lynx
Lynx

Ні. Він або міцно тримався, або реакція організму на пігулки була заслабкою

Ай бұрын
Ольга Волянська +4
Ольга Волянська

@Atentaf яка вже тоді повага до дитини... про що ви пишете...

3 ай бұрын
Atentaf +4
Atentaf

Так, тоді вже з поваги до дитини можна зробити пост-натальний аборт

4 ай бұрын
Anna Povazhna +1
Anna Povazhna

Так

4 ай бұрын
Toliteron +1
Toliteron

Знакомый голос)

4 ай бұрын
Roma Loboda +2
Roma Loboda

Як діють таблетки для переривання вагітності? [MinuteEarth]

4 ай бұрын
Helena Tkaczenko +12
Helena Tkaczenko

Забула додати спершу: тут ідеться про коментарі. Кого це здивувало, перепрошую! Сподівалася, що побачу щось адекватне. Наприклад, о, треба знати про такі речі, бо це таки важлива інфа! Натомість майже миттю натрапила на найгіршу категорію пролайферів. Та ви, паскуди, взагалі хоч тую Біблію читали єсте, що на неї посилаєтеся?!? Уважно? Ні? То постуляйте до ката пельки! Ви жінки? Ні? То так само постуляйте пельки й не смійте їх ніколи більше роззявляти - ґава залетить! Ви маєте нормальну освіту? Ні? Рецепт на здорові зуби ви щойно отримали! Ви - жінка, котра добре вивчила своє тіло й водночас розуміє, у що саме вірить? То з якого золотого підтримуєте придурків, котрі живуть у сусідньому вимірі й не думають ані про ґвалт, ані про гроші, ані про Ваше здоров'я, ані про всиновлення чи вдочерення сиріт?! Оцього я, певно, ніколи не втямлю! Якщо вам шкода дітей, то ЙДІТЬ УСИНОВЛЮВАТИ Й УДОЧЕРЮВАТИ СИРІТ. А до инших дорослих людей, про котрих нічого не знаєте, не чіпляйтеся!!!!!

4 ай бұрын
BASS LIFE +3
BASS LIFE

@Helena Tkaczenko лікуйся сонце! І ноги не розтавляй кому попало!

2 ай бұрын
Helena Tkaczenko
Helena Tkaczenko

@wby1975 То перечитайте. Хто ж винен, що Ви такі неуважні? Це точно не моя проблема.

3 ай бұрын
wby1975
wby1975

@Helena Tkaczenko ви і зараз не дуже зв'язно висловлюєте свою думку. Хоч тексту в коментарі було багато, я так і не зрозумів, що саме ви хотіли висловити.

3 ай бұрын
Helena Tkaczenko +1
Helena Tkaczenko

@wby1975 До речі, даруйте: не помітила зразу, що пропустила згадку про коментарі, бо страшенно розгнівалася.

3 ай бұрын
Helena Tkaczenko +1
Helena Tkaczenko

@wby1975 По-перше, не пригадую, щоб ми будь-коли на "ти" переходили. А по-друге, йдеться про КОМЕНТАРІ. Отам унизу, знаєте, є таке місце у віконці, де можна писати. Ну, користуватися певними літерами, складати їх у слова, а слова - у речення, щоб висловити якусь думку. Знаєте, де це, так? От, саме там, у коментарях відбувається біда. Кати знають, чому саме, проте є істоти, здатні поєднувати слова у речення, проте нездатні надавати цим реченням сенсу чи здорового глузду.

3 ай бұрын
Денис Синицин +1
Денис Синицин

Лайк та коментар на підтримку українського ютюбу

3 ай бұрын
Qwen Ster +1
Qwen Ster

Тепер я та інші будуть знати, яку таблетку підсунути дівчині, в разі непередбачуваної ситуації) Дякую за інформацію.

4 ай бұрын
BASS LIFE +1
BASS LIFE

@Rosana Klym а коли від мене дівчина залетіла а я не хочу від неї дітей, що тоді мені робити якщо для мене вона була як на одну ніч, платити аліменти чи що????

2 ай бұрын
BASS LIFE +1
BASS LIFE

@Qwen Ster ххххааа поржав))) ох як їх зацепив ххаа

2 ай бұрын
Black Flower +3
Black Flower

@Євгенія що з нього взяти,він називає втрату своєї, навіть гіпотетичної, майбутньої дитини "гумором", мені жаль цього недоумка .

2 ай бұрын
Derek Ølsen +11
Derek Ølsen

Не думайте,що вам буде добре,ті хто це робить Побійтеся Бога!✡️✝️

4 ай бұрын
Derek Ølsen
Derek Ølsen

@Lynx а може нас двох туди Ісус Христос відправить

Ай бұрын
Derek Ølsen
Derek Ølsen

@Lynx В Ісуса Христа,сина Божого вірую

Ай бұрын
Lynx
Lynx

@Derek Ølsen а ти в якого касира віриш?

Ай бұрын
Derek Ølsen
Derek Ølsen

@Lynx ти не за касою При кінці буде інший касир для всіх

Ай бұрын
Олександр Олександрович
Олександр Олександрович

Дяка

4 ай бұрын
AndreyUdovenko +5
AndreyUdovenko

дякую за рoбoту, кoментар задля пiдтримки українськoгo кoнтенту не менше десяти слiв у кoментарi

4 ай бұрын
AndreyUdovenko
AndreyUdovenko

@Igor Tryzub сподіваюсь , наше спілкування підняло рейтинг Підпільного на пару відсотків )

3 ай бұрын
Igor Tryzub
Igor Tryzub

@AndreyUdovenko і у мене нема впевненості. Сумнів щодо такого алгоритму висловив Віталік Гордієнко на своєму каналі "Загін Кіноманів" в останньому відео - на підставі спостережень про тренди ютубу.

3 ай бұрын
AndreyUdovenko
AndreyUdovenko

@Igor Tryzub в мене нема впевненості в вірності цієї інфи , тому ж і прошу надати мені посилання , яке все роз'яснить по даному питанню . дуже нужно

3 ай бұрын
Igor Tryzub
Igor Tryzub

@AndreyUdovenko тільки після Вашого посилання про "не менше десяти слів"

3 ай бұрын
AndreyUdovenko
AndreyUdovenko

@Igor Tryzub посилання , будь ласка

3 ай бұрын
᛭ꑭMukhailo Bushtyn ☭࿕Ƶ +2
᛭ꑭMukhailo Bushtyn ☭࿕Ƶ

Дякую 🇺🇦

4 ай бұрын
Виктор Войтенко
Виктор Войтенко

Дякую за інформацію. Слава ЗСУ!

Ай бұрын
Микола Фоменко
Микола Фоменко

Вподобайка та комент мій маленький аргумент."хочеш миру - готуйся до війни" і тримай Порох сухим ."Але народ обрав мир і прікольчики, а натомість отримав ще більшу війну!"

2 ай бұрын
MikoBiolog / Биология онлайн
MikoBiolog / Биология онлайн

Якщо хтось знає що робити з тіньовим баном напишіть будь ласка.. Не знаю як врятувати мій молодий канал..

3 ай бұрын
Ivan P +17
Ivan P

Живу в Польщі - тут це заборонено. Хотів обговорити з лікарем вазектомію, так він сказав, що він не може зі мною про це розмовляти - йому заборонено. Ніби середньовіччя.

4 ай бұрын
Виталий Пахоливецкий +4
Виталий Пахоливецкий

@Helena Tkaczenko Дитина - це вже не тіло жінки. Оскільки право на життя є фундаментальним і охороняється конституцією, то аборт може і має бути забороненим.

3 ай бұрын
Helena Tkaczenko
Helena Tkaczenko

@Ivan P Вельми дякую за адекватність!

4 ай бұрын
Ivan P +2
Ivan P

@Helena Tkaczenko Повністю погоджуюсь і підтримую: тіло жінки - її справа!

4 ай бұрын
Helena Tkaczenko +2
Helena Tkaczenko

Це через серйозний уплив на населення від найгірших представників Костьолу. Ці персонажі живуть у світі рожевих однорогів і вважають, що мають право радити жінкам, що ті мусять робити зі своїми тілами. У їхньому вимірі немає ґвалту, знущань і бідности, вони нічого не чули про якісь там права людини і громадянина, а як працює біологія - ну, це взагалі даруйте, у нас тут не наукова конференція. Проте якщо, скажімо, в Україні панує здоровий глузд і аборти за потреби роблять спокійно, то в Польщі молодь не цікавилася внутрішньою політикою - й політика зацікавилася польською молоддю. А нині змусити цих дурнуватих відчепитися від добрих людей майже неможливо, тож треба перечекати, доки прийдуть якісь адекватніші священики. До речі, саме через представників різних церков я й не хочу уточнювати своєї конфесії. Християнка - та й годі. (Про всяк випадок: Земля має форму геоїда. Й так, я щеплена проти корони!)

4 ай бұрын
Black Wolf +1
Black Wolf

@Yulia по факту👏👏👏👏👏👏

4 ай бұрын
Саша Француз
Саша Француз

Як ніжно говорять про вбивство!!!

Ай бұрын
prosto vovan +3
prosto vovan

Ого

4 ай бұрын
Nextdoorenko
Nextdoorenko

Ніxyйово согласісь

4 ай бұрын
ternopulka
ternopulka

Ми втратили дитину через декілька днів після народження. Аборт більше ніколи не сприйму як щось нормальне, тримаючи втрачене життя на руках...

Ай бұрын
Yaryna
Yaryna

Співчуваю вам. Але ви цю дитину хотіли, вона була вам милою і бажаною. Але не всі люди хочуть дітей і не всі мають змогу ростити дитину. Я вже не кажу про випадки насилля, де плід стає наслідком жахливих подій і його поява на світ доб'є психіку матері. Дорослі люди мають мати право обирати, чи мати дитину. Конкретно ваша ситуація - це тільки ваша ситуація, а не показник і істина для інших.

21 күн бұрын
Анжелика Калина
Анжелика Калина

А в Украине врачи втихую за немалые бабки продают женщинам ,которым аборт противопоказан по медпоказаниям! На себе прочувствовали!

2 ай бұрын
Natali Malinina +1
Natali Malinina

Дякую каналу Цікава наука за дуже важливе відео. Мені ця інформація була надзвичайно потрібна ще десь 20 років тому, коли замість нормальної дієвої пігулки мусила звертатись по хірургічний аборт за грубі гроші і зі значним ризиком для здоров'я до не дуже порядних гінекологів. Сподіваюсь, мої діти за потреби перериватимуть вагітність безпечними методами.

3 ай бұрын
Sergii Dmytrenko +2
Sergii Dmytrenko

Дещо моторошно було, але дуже пізнавально

4 ай бұрын
Effie Li +23
Effie Li

Зараз буде як завжди. Або*рт то вбивство. Але якщо моя подруга недоречно завагітніла - то її проблеми. От чого всіх так хвилює ембріон, а сама дитина - ні? Особливо чоловіків. Яким досить часто (нажаль) чхати на вже народжених дітей.

4 ай бұрын
Zadrot _ 1
Zadrot _ 1

Коли чхати?

25 күн бұрын
Black Wolf +2
Black Wolf

@Sergiusz Mały а хто вам в дурку інтернет провів?

3 ай бұрын
Black Wolf
Black Wolf

@Sergiusz Mały ніде я не чув такої фігні, як почув від тебе

3 ай бұрын
Black Wolf
Black Wolf

@Sergiusz Mały може ти просто шизік?

3 ай бұрын
Black Wolf
Black Wolf

@Sergiusz Mały які ще види свідомості? Що ти верзеш? Нема такого

4 ай бұрын
Charles Darwin +8
Charles Darwin

Яку сумну музику обрали для звичайного пояснення принципу роботи препаратів.

4 ай бұрын
Валерiя Назаренко
Валерiя Назаренко

Так ще б таку вибрали в відео "Як діє снодійне"🤣

2 ай бұрын
Black Wolf +12
Black Wolf

Так багато припезджених вірунів у коментах🙄🙄

4 ай бұрын
Helena Tkaczenko +2
Helena Tkaczenko

Я от вірю. То й що? Навпаки, мене дико забодало, що кожна скотиняка без закінченої шкільної освіти може авторитетно заявити, що аборт - це вбивство, й піти бухати далі. Ви собі просто уявити не можете, як мене вони дістали!!! Та відчепися ж ти від людей і йди зі своїми проблемами порайся! Ні. Своїх проблем вони не мають - певне, принципово. Якщо показати їм статистику покинутих дітей, то вони не повірять, а якщо підручник із біології за десятий клас, то взагалі оскаженіють. Але такі персонажі є не тільки серед вірунів. Поза будь-якою вірою їх є і є. Й буде, на жаль, бо набагато легше повірити кацапським ерпецешним сайтикам про пам'ять матки, ніж підручникові біології для старшої школи. А якщо влада хоче спокійно керувати бидлом, то ще й не розвиватиме в дітях жаги знань, бо бидлом і справді легше керувати. До речі, за цих умов релігія стає одним зі способів керування, тож Ви правильно зауважили: є віряни, а є віруни. Й оці другі - це просто гаплик...

4 ай бұрын
New Green Turbine
New Green Turbine

Шукаєм людей (в Україні чи за кордоном), які цікавляться новими підходами до генерування електричної енергії. Традиційна енергетика вразлива (корумпована) та не відповідає сучасним вимогам. Якщо ви, чи ваші друзі мають зацікавленість в нових розробках (без вітра та сонця) – порадьте – готовий поспілкуватися більш детально з метою реалізації винаходу. Коротка презентація на каналі. Будемо вдячні за будь-яку відповідь. Дякуємо.

3 ай бұрын
New Green Turbine
New Green Turbine

Люди (наука) не знають багато чого – початок Всесвіту, форму Всесвіту, склад Всесвіту, колайдер дав лише горезвісний бозон Хігса за результатами якого його теоретична маса кардинально відрізнялася від практично (і власне віртуальної) виявленої частки, а на колайдер витратили десятки мільярдів і навіть вчені визнають, що це виявилася просто марна за результатами іграшка, але дуже дорога (бабло відмивали скинувшись урядами), суть чорних дірок, не знають джерело слабкої взаємодії, ні хріна не знають про гравітацію – закон Ньютона і теорія відносності мають протиріччя, наука не знає джерело та пояснення спина, природу часу та електромагнетизму, не знають звідки елементарні частини беруть масу – і так далі – а знаєте чому? – тому, що є «розумники», які вважають, що якщо є атомні станції та робота над термоядерним синтезом, то це звучить серйозно і типа, що ще можна тут знати? - Подайте за протекцію на випробування в країну ідіотів чужі реактори, а ми відмиємо преференції для себе особисто, поки «гарантуємо» - тобто тому, що інквізиція дебілізма не закінчилася в середньовіччі - вона просто триває в шоу «довгоносиків» з тією різницею, що черговий блазень ставить на кін саме життя - і це не перебільшення - зумів же неуч і дебіл, якого називають винахідником та запрошують в гості, створити команду підготовки польоту на Марс - і не один ідіот не запитав його - а чи є технічні, медичні, енергетичні і просто всі інші рішення, щоб це було дійсністю? Ні – ці ідіоти почали записуватись у команду, не знаючи, що такі польоти неможливі навіть у найближче майбутнє. Коли ефект Джанібекова засекретили – треба вразитись рівнем академіків, які не розуміли суть кутового моменту – але факт – дебіли засекретили дебілізм… А Ви кажете – атомні станції… Ви давно були перед Запорізькою АЕС?

3 ай бұрын
Andrii Tsibrii
Andrii Tsibrii

Ядерний розпад вже в строю Ядерний синтез на тестуванні Що ви там придумали і збираєтесь реалізовувати?)

3 ай бұрын
Просто Челик +23
Просто Челик

Який мрак в коментарях, нехай всі віруни спочатку з дитячих домівок дітей позабирають усіх а потім вже кудахчать

4 ай бұрын
Zadrot _ 1
Zadrot _ 1

@Olena K. Коли хтось пише про аборт, то жінкам не начхати. А коли сексом займаються то чомусь начхати.

25 күн бұрын
-BÄŖŖÄĊŮĐÄ- +1
-BÄŖŖÄĊŮĐÄ-

@Olena K. який гарний привід, щоб ще більше зв'язати маму,яка не хотіла дитину,але народила,бо віра забороняє,з церквою,+ новий прихожанин

2 ай бұрын
Olena K. +5
Olena K.

Це точно. Їм начхати на скалічені долі дітей та матерів.

4 ай бұрын
Andrii Tsibrii +24
Andrii Tsibrii

Перед тим як черговий вірун почне писати про вбивство, хай дає визначення "людині" А то зі слів наших релігійних фоловерів виходить що людина може бути одноклітинним організмом, тупо як мікроб

4 ай бұрын
J V
J V

@LSSergio щодо клонування - спочатку клонуйте, а потім говоріть. Бо це базар. Ще нічого у світі не було насправді клоновано. Єдине що робили, так це заміну ДНК в яйцеклітині.. і то дефектно все виходило, бо ДНК має тіломіри і житєздатність такого організму у порівнянні з нормальним під питанням.

3 ай бұрын
J V
J V

@VINRARUS звичайно, що окремий. Все своє, абсолютно. Єдине - це потреба в більше-менш стабільному середовищі, поживних речовинах і кисні.

3 ай бұрын
J V +2
J V

@LSSergio ви задаєте ідіотські питання відповідь на які очевидна. Ваша "неспроможність" визначити людину викликана або деградацією або зацікавленістю в тому, щоб ці вбивства продовжувались. Я ще раз вам кажу - залиште в спокої ті клітини і побачите чи це людина чи ні. Щодо "обладнання" то ви теж тоді не людина. Бо без спецобладнання "планета земля" ви б не прожили і 1 хвилинку. Так що просто не ганьбіться тою дурньою, яку ви заливаєте.

3 ай бұрын
Ольга Волянська +1
Ольга Волянська

@J V як біолог говорю: запліднена яйцеклітина - це людина на ранньому етапі розвитку. амінь.

3 ай бұрын
VINRARUS
VINRARUS

@Andrii Tsibrii ембріон і є окремою сутністю—у! При чому на перших стадіях розвитку вона навіть більш окрема ніж на стадії плоду, коли самостійно прикріпляється до стінки матки — навіть тоді він окремий майже як і паразит.

3 ай бұрын
Володимир Олександрович +3
Володимир Олександрович

прочитайте їх інструкцію, а головне- частину про побічні ефекти і усе зрозумієте.

4 ай бұрын
Алексей Шевченко +3
Алексей Шевченко

Найчастіші побічні ефекти — нудота, анорексія, біль в епігастральній ділянці. В окремих випадках, особливо при частому і тривалому застосуванні препарату, можлива поява ерозивно-виразкових уражень травного тракту, іноді ускладнених прихованою або клінічно вираженою (мелена) кровотечею. - це асперин. Побічних дій не буває тільки у фуфломіцинів.

4 ай бұрын
Bohdan +14
Bohdan

Давайте, розкажіть нам тут про побічну дію в виді появи четвертої ноги і приступи тупості. Ці препарати і процедури застосування рекомендовані WHO. Ефективність і ризики прорахоовані науковцями Краще б ви так читали про медикаментозну дію фуфломіцинів що призначають наші лікарі, а ніж розказували про побочні ефекти озвучених в відео препаратів

4 ай бұрын
Bohdan +4
Bohdan

Пов’язана з процедурою лікування: кров`янисті виділення із статевих шляхів; біль внизу живота; загострення запальних процесів матки та придатків. ( не є побічною дією в прямому сенсі, це наслідки застосування і вони нормальні ) Пов’язана з засосуванням Міфепристону: відчуття дискомфорту внизу живота, слабкість, головний біль, нудота, запаморочення, гіпертермія. Після застосування таблеток Мізопростолу у деяких жінок на ранній стадії вагітності можливі легка нудота, блювання, запаморочення, втома та біль у животі. Зрідка повідомлялось про припливи, гарячку та свербіж, у поодиноких випадках після застосування препарату у жінок відзначався алергічний шок.

4 ай бұрын
Максим Фесенко
Максим Фесенко

Це контент для дітей???

3 ай бұрын
Lynx +1
Lynx

Ці діти за кілька років виростуть і будуть знати як діяти в такій життєвій ситуації при потребі

Ай бұрын
Максим Фесенко
Максим Фесенко

який вік вашої аудиторії? Чи на який вік ви орієнтуєтесь в своїй роботі?

3 ай бұрын
Максим Фесенко
Максим Фесенко

Дякую за відповідь. Але мені все одно не зрозуміло... Є мільйон тем для дітей але не таблетки для аборту карл. ...

3 ай бұрын
fan of Ukraine +2
fan of Ukraine

@Максим Фесенко ну а чому б і ні? Щоб діти знали, що дорослі можуть приймати таблетки щоб не завагітніти, що для дітей вони не потрібні

3 ай бұрын
Максим Фесенко
Максим Фесенко

@fan of Ukraine а навіщо про ці таблетки знати дітям?

3 ай бұрын
Hanna Shender-Blinova +2
Hanna Shender-Blinova

Шкода спостерігати за тим, як наука замість того, щоб покращити життя людини, шукає способи, як його перервати.

2 ай бұрын
Світлана Панович +2
Світлана Панович

@Hanna Shender-Blinova серйозно? Деякі собак і котів нормально виростити не можуть, не те, що дітей. Я знаю про що говорю. Таким краще аборт. А що робити з дітьми, які є результатом насильства? Також народити, а потім все життя зривати на них злість? А якщо точно знаєш що являєшся носієм генетичної хвороби? А алкаші, наркомани, чиї діти часто народжуються хворими просто тому, що по іншому там бути не може? Звичайно, то зрілі і дорослі люди, і для щастя тільки дітей не вистачає)) А самі діти, які по незнанню стають батьками в 13-14... Треш... Вибір дорослої і зрілої людини, тільки боюсь таких і половини не набиреться

2 ай бұрын
Hanna Shender-Blinova
Hanna Shender-Blinova

І до речі, в нас час наукового прогресу треба бути повним невігласом, щоб думати, що планування вагітності починається з аборту. Планування вагітності починається з інтимного життя, де двоє дорослих освідчених людей мають розуміти, як застосовувати контрацептиви. Зніміть краще про це відео, якщо вже позиціонуєте себе як науково-просвітницький канал!) А варварство абортів можна було б залишити в минулому, аби суспільство хотіло до цього дорости!

2 ай бұрын
Hanna Shender-Blinova
Hanna Shender-Blinova

@Світлана Панович Зло обирає бути злом. Бажана чи не бажана дитина це питання внутрішнього вибору батьків. Ми можемо перестати бажати дитину після народження, після 10 чи 30 років. Та чи це є приводом для того, щоб її вбити? Вибір дорослої, адекватної, зрілої і відповідальної людини прийняти факт вагітності і дати іншій людині життя.

2 ай бұрын
Світлана Панович +2
Світлана Панович

Звичайно ж життя небажаних дітей, та їх батьків буде просто чудовим))

2 ай бұрын
Viktor Kochubei
Viktor Kochubei

Друзі, голос дівчини, для озвучки відео ви обрали ідеально. Я ненавиджу тепер тих, хто примусить до такого дівчину.

4 ай бұрын
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader +1
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader

ЯК США МАНІПУЛЮЄ ЛЮДЬМИ ЧЕРЕЗ СОЦМЕРЕЖІ ТА РОЗВАЖАЛЬНИЙ ТА НАУКОВИЙ КОНТЕНТ. ДАВАЙ ПРО ЦЕ, "УКРАЇНЕЦЬ"!

3 ай бұрын
VINRARUS +4
VINRARUS

А нащо було починати, щоб потім переривати? Вирізати матку та й кінець проблемі.

4 ай бұрын
VINRARUS
VINRARUS

@Lynx Ти помилився, ми з тобою не родичі.

Ай бұрын
Зоя Заремба +1
Зоя Заремба

Аборт- це важкий гріх! З початку незалежності українкам було вбито понад 50 млн.дітей. Можливо ця війна є наслідком цих важких гріхів.(((

2 ай бұрын
Alla M
Alla M

І цих і нескінченно інших.

2 ай бұрын
J V +2
J V

Гайд для серійних вбивць :)

4 ай бұрын
Avraam Borisoff
Avraam Borisoff

Українцям зараз потрібно не про переривання вагітності мріяти, а про народжуваність...

2 ай бұрын
Nataliya Kossey +4
Nataliya Kossey

Можливість прослуховування серцебиття людини виникає на терміні 6 тижнів. Частина нервової системи, що відповідає за найпримітивніший больовий подразник, спинний рефлекс, перебуває на своєму місці уже до 10 тижня розвитку. Це науково доведено. То в кого це в утробі людини б‘ється серце і працює нервова система? Невже можна сумніватися в тому, що це росте людина, яка вже має серцебиття і відчуття????

4 ай бұрын
viwoota
viwoota

@Goan Sichishig а де ви там побачили пояснення? це моя позиція, а не пояснення

Ай бұрын
Goan Sichishig
Goan Sichishig

@viwoota Ну таке пояснення - повний ідіотизм.

Ай бұрын
Andrii Tsibrii +1
Andrii Tsibrii

@Nataliya Kossey так питання про редиску коренеплід Його не існує до того часу поки він не сформується повністю Корінець чи пагінець не роблять його коренеплодом А ви ви пишите геть навпаки Якщо видно листочки, все готово, це корнеплід

3 ай бұрын
Nataliya Kossey
Nataliya Kossey

@J V Повністю погоджуюсь, просто хотіла навести додаткові аргументи

4 ай бұрын
Nataliya Kossey
Nataliya Kossey

@Andrii Tsibrii А коли та ж сама редиска не була вимкнена і з часом почала псуватися, чому ви її не виберете з‘їсти? Це цикл росту і розвитку редиски, що маж початок і кінець, але це завжди редиска. Те ж саме з людиною: людське життя починається з поділу клітин в утробі матері

4 ай бұрын
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader

ЧОМУ США ІЗРАЇЛЬ, БРИТАНІЯ, ЄС СТВОРЮЮТЬ ВІЙНИ ТА КРАЗИ ПО ВСЬОМУ СВІТУ?

3 ай бұрын
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader
Ronald Dumb Biden Burisma Ukraine Soros Invader

І ЗНОВУ БОТОФЕРМА НА КАНАЛІ ЗАХІДНИХ ТА ЄВРЕЙСЬКИХ ОКУПАНТІВ.

3 ай бұрын
fajnavatra +8
fajnavatra

Не можна вбивати своїх дітей

4 ай бұрын
Zadrot _ 1
Zadrot _ 1

@Gero LZ Навряд чи навіть 5 річна дитина виживе без нагляду. Поганий аргумент. Ще й дозволяє торгівлю дітьми.

25 күн бұрын
Anna Povazhna
Anna Povazhna

@fan of Ukraine вам не здається іронічним те, що ваші слова можна застосувати до вас?

3 ай бұрын
fan of Ukraine
fan of Ukraine

@Anna Povazhna від того що ви назвете чорне білим, то чорний білим не стане

3 ай бұрын
fan of Ukraine +1
fan of Ukraine

Можна

3 ай бұрын
Rosana Klym +1
Rosana Klym

можна

3 ай бұрын
Serhii Khvylya +9
Serhii Khvylya

Відео інформативне, а аборт – це вбивство.

4 ай бұрын
Helena Tkaczenko
Helena Tkaczenko

@Andrii Tsibrii Не тільки вона! Є ще чимало просто ідіотів, котрі не знають, що таке анатомія й фізіологія. Крім дотримання чи ні певних релігійних вимог вони майже нічим не відрізняються одні від одних. Брррррр!

4 ай бұрын
Serhii Khvylya
Serhii Khvylya

@Andrii Tsibrii Угу, продовжуй жити із своїми упередженнями і надалі.

4 ай бұрын
Andrii Tsibrii +1
Andrii Tsibrii

Значить просто корисний дурник. Якщо ні, то розкажи звідки в тебе ці чудо умовиводи? Єдині пролайфери це церква, більше нікому в голову ця дурня не приходить

4 ай бұрын
viwoota +3
viwoota

а мені все рівно. якщо контрацепція піведе, я не хочу нищити своє здоров'я. і що ти мені зробиш? скажеш що в пекло піду? боюсь боюсь

4 ай бұрын
J V +3
J V

@Andrii Tsibrii у тебе ідіотизм крайньої стадії.

4 ай бұрын
Oleksandr H
Oleksandr H

Партнер (Є) + Розум (Є/Ні) = Вагітність (Ні/Є)

4 ай бұрын
Pavlo Popadiuk
Pavlo Popadiuk

Це що пропаганда аборту? Ви здуріли!?

3 ай бұрын
fan of Ukraine +3
fan of Ukraine

"пропаганда аборту" 😂😂😂

3 ай бұрын
Derek Ølsen +5
Derek Ølsen

Ті,хто це заохочує,ви думаєте,що це не ВБИВСТВО?

4 ай бұрын
Andrii Tsibrii
Andrii Tsibrii

@Виталий Пахоливецкий дай відповідь на перше питання а потім поговоримо вбивство чи ні

Ай бұрын
fan of Ukraine
fan of Ukraine

Я знаю що це не вбивство, але нікого не заохочую

3 ай бұрын
Виталий Пахоливецкий
Виталий Пахоливецкий

@Andrii Tsibrii На чому базується думка, що аборт - це не вбивство?

3 ай бұрын
ProofG1 +2
ProofG1

Тупо непряме пропагування аборту. Бачу, цікава наука, які ваші моральні принципи і етичні норми...

4 ай бұрын
Rosana Klym +5
Rosana Klym

шкода, що ви живете

3 ай бұрын
Андрей Хоменко +8
Андрей Хоменко

Те що дитина ще не народилася це не означає що їй не боляче коли ви її вбиваєте. Те що дитина не буде кричати це не означає що їй не боляче коли ви її вбиваєте. Від зачаття до смерті людина постійно змінюється і не треба думати що до пологів це щє ніщо, а після вже жива істота. Єгова через Біблію засуджує вбивство щє ненародженої дитини. Вихід 21:22,23.

4 ай бұрын
fan of Ukraine
fan of Ukraine

Біологію повчіть

3 ай бұрын
Helena Tkaczenko
Helena Tkaczenko

@Андрій Василів Знаєте, як вельми правильно казали про Бога козаки? Бог - не дитина, щоб слухати с*чого сина. Не приписуйте Богові (Котрий, так між иншим, СВІТ СОТВОРИВ, отож принаймні більший за цей самий світ) свого власного незнання людської, трясця, анатомії й фізіології. Що робити зі своїм тілом - це особисте рішення кожної окремої людини. Натомість за покликання на Бога у своїх дурощах якраз і може добряче прилетіти. Майте хоч трохи здорового глузду!

4 ай бұрын
viwoota
viwoota

@Nextdoorenko дякую гарно)

4 ай бұрын
Nextdoorenko
Nextdoorenko

@viwoota Маєте файну словацьку🌚

4 ай бұрын
Дефлоратор свинособачих кацапів +2
Дефлоратор свинособачих кацапів

Наросійців ніколи не поставити на колені: лежали бухі в гОвені, лежать й будуть лежати.🐖🇷🇺👈🤣..раз на 30-50 років вони перевертаються на інший бік.жґґ7шщ

3 ай бұрын
Dmytro Yavorskyi +2
Dmytro Yavorskyi

Але не забувайте, що такими методами або іншими, ви вбиваєте майбутню особистість

3 ай бұрын
fan of Ukraine +4
fan of Ukraine

Там особистістю і не пахне, до того ж, це не вбивство. Якби це була людина - то це було б вбивство, а так це згусток клітин

3 ай бұрын

Келесі

Чому ми їмо зіпсовану їжу [MinuteEarth]

4:15

Чому ми їмо зіпсовану їжу [MinuteEarth]

Цікава наука

Рет қаралды 60 М.

Звідки беруться нові віруси [Stated Clearly]

9:43

Звідки беруться нові віруси [Stated Clearly]

Цікава наука

Рет қаралды 251 М.

Каха: погоня

0:58

Каха: погоня

К-Media

Рет қаралды 13 МЛН

Відкриття, яке змінило обчислення π [Veritasium]

17:53

Вниз - це куди? [Vsauce]

25:40

Вниз - це куди? [Vsauce]

Цікава наука

Рет қаралды 219 М.

Чому гравітація - це не сила [Veritasium]

16:42

Чому гравітація - це не сила [Veritasium]

Цікава наука

Рет қаралды 125 М.

Як створити плазму в мікрохвильовці [Veritasium]

8:16

Як визначається тривалість життя [MinuteEarth]

4:56

Як визначається тривалість життя [MinuteEarth]

Цікава наука

Рет қаралды 35 М.

Розміри важливі [MinuteEarth]

13:02

Розміри важливі [MinuteEarth]

Цікава наука

Рет қаралды 63 М.